Servis

Servis prístrojov je jednou z našich hlavných priorít starostlivosti o klienta. Rozsah nami poskytovaných služieb sa snažíme stále rozširovať. Sme nielen autorizovaným servisným strediskom prístrojov Primayer, Radiodetection, Esders, Riser Bond a ďalších značiek, ale najnovšie sme pod svoje krídla pribrali i servis kamier a kamerových systémov nemeckej firmy iPEK.

Máte problém s prístrojom? Obráťte sa na naše servisné stredisko:

Tel.: +420 511 189 228
E-mail: servis@radeton.cz

Radeton s.r.o., Edisonova 7, 612 00 Brno

Prístroje opraví:

David Severa
Service Engineer
+420 777 777 657

severa@radeton.cz

Manipuláciu a administratívu vybaví:

Dan Rycka
Service/Support
+420 777 822 411

rycka@radeton.cz

Servisné služby poskytujeme pre prístroje týchto značiek:

Každoročne sa u výrobcov, ktorých zastupujeme, školíme a zúčastňujeme ich konferencií, ktoré sú jedinečnou príležitosťou dozvedieť sa viac o novinkách a vývojových trendoch spoločnosti.

S našim "pojazdným" servisným strediskom sa môžete stretnúť aj na našich roadshow a školeniach, kde sme schopní opraviť aj ľahšie závady priamo na mieste a prístroje s väčšou poruchou prevziať a postarať sa o ich opravu.

Po dobu opravy vám radi bezplatne zapožičiame náhradný prístroj.

 

AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE PORUCHY NA ZARIADENÍ:

Pripravili sme pre vás zoznam najčastejších problémov, ktoré je možné odstrániť vlastnými silami. Viac v sekcii FAQ.

Ak vlastníte moderné prístroje RD4000, RD5000, RD7000, RD7000+, RD8000, RD7100 a RD8100 prvou pomocou je nahranie nového softvéru do prístroja. Táto služba je k dispozícii zadarmo na stránkach výrobcu a môžete ju vykonať priamo z vašej kancelárie alebo požiadať o bezplatnú asistenciu nás.
V ostatných prípadoch je nutné prístroj doručiť s podrobným popisom poruchy a kontaktom na zodpovednú osobu na vyššie uvedenú adresu nášho servisného centra. Najjednoduchší spôsob je využitie kuriérskych služieb (Slovenská pošta, GLS, GEIS, DPD, DHL, UPS, TNT,...). Ak to nemáte ďaleko, tak rovno prístroj privezte. Radi vás privítame v sídle našej firmy a môžeme sa o vašom probléme hneď osobne porozprávať.
Poruchu a jej riešenie môžete tiež konzultovať s našim servisným technikom.

 


X

Přihlášení do klientské zóny

Pro stažení tohoto souboru musíte být přihlášení



registrace zapomněli jste heslo?